A termékei egészséges voltáról közismert német Bionade nagy meglepetésre saját kólával rukkol elő, amelyet májusban szándékozik bevezetni a piacra.
A cég termékeivel az egyéniségeket és a "világjobbító" szándékú fogyasztókat célozta meg. "Persze nem akartunk egy hagyományos kólát készíteni. Ez a szegmens régen megérett már egy új alternatívára. Ez egy "biokóla" lesz, ami természetes összetevőkből készül, adalékanyagok nélkül, a megszokott mennyiségnél 50 százalékkal kevesebb cukor felhasználásával.
Az íze sem olyan lesz, mint a hagyományos kóláknak. Az új terméknek két célcsoportja lesz, azok a Bionade fogyasztók akik olykor megkívánják a kólát, és azok a kóla kedvelők, akik örülnének egy egészségesebb lehetőségnek" - magyarázta Schütze.
Az egyedi projektet sok vita és tervezgetés árán sikerült keresztülvinni a vállalat bürokratikus rendszerén, a tesztidőszakra azonban elcsendesedtek a negatív hangok. A biokólát intenzív kampánnyal vezetik be a piacra, a májusban induló tévészpotot PR és online kampány is kíséri majd.
forrás: http://www.marketinginfo.hu/
A termelőtől.hu a termelő adatlapján található információk valódiságát nem tudja ellenőrizni, ezért felelősséget sem tudunk vállalni az ott leírtakért. A termelőtől.hu nem vállal felelősséget a látogató és a termelő közötti adásvételkor történő esetleges problémákért sem.
Friss hozzászólások
18 hét 1 nap
2 év 11 hét
3 év 21 hét
3 év 22 hét
7 év 33 hét
8 év 14 hét
8 év 23 hét
8 év 23 hét
5 év 30 hét
8 év 27 hét