A horvát Podravka élelmiszeripari cég márkája nyerte el a legjobb brand címet déli szomszédunknál, az Ipsos Puls fogyasztói szavazásán. A 4000 főt felmérő piackuatás során, a fűszermárka megelőzte -a többi hazai márka mellett- a Coca-Cola-t, a Milkát és a Nivea-t is- tájékoztat a croatiantimes. "Ez egy kivételes elismerés és tisztában vagyunk vele, hogy ez a fogyasztók szívéből szól, akik bíznak a Vegeta márkában"- kommentált Marinka Akrap, a Podravka marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.
A Vegeta története 1958-ra nyúlik vissza, amikor az akkor még jugoszláv Zlata Bartl professzor, egy új fűszerkeveréket kísérletezett ki laboratóriumában. A terméket egy évvel később vezették be a piacra, majd 1967-ben - elsőként Magyarországon és Oroszországban- külföldön is árusítani kezdték. 1971-től a Vegeta további piacokon is megjelenik- úgy mint Ausztria, Svédország, Nyugat-Németország, Csehszlovákia, sőt Ausztráliába is eljutott. 1994-ben a márka megújult,, majd 2000-től kezdve Horvátországban, Magyarországon és Lengyelországban is nyitott gyárat.
A többszörös Superbrand díjas márkát, 2007-ben már a világ 40 országában értékesítették.
forrás: http://www.marketinginfo.hu/
A termelőtől.hu a termelő adatlapján található információk valódiságát nem tudja ellenőrizni, ezért felelősséget sem tudunk vállalni az ott leírtakért. A termelőtől.hu nem vállal felelősséget a látogató és a termelő közötti adásvételkor történő esetleges problémákért sem.
Friss hozzászólások
18 hét 1 nap
2 év 11 hét
3 év 20 hét
3 év 22 hét
7 év 33 hét
8 év 14 hét
8 év 23 hét
8 év 23 hét
5 év 30 hét
8 év 27 hét