Az áruház gyümölcsosztályán megtartott kampánynyitón a tárcavezető hangsúlyozta: a program a magyar almatermelők és a kereskedelem számára is példaértékű, és az akció keretében a vásárlók magyar termelők kiváló minőségű árujához juthatnak hozzá.
A miniszter reményét fejezte ki, hogy más kereskedők is csatlakoznak az akcióhoz. Dominique Ducoux elmondta: a kezdeményezés lehetővé teszi, hogy a vásárlók mintegy 25-30 százalékkal olcsóbban jussanak a kedvelt és keresett termékhez.
A vezérigazgató az akcióval kapcsolatban elmondta: 19 áruházukban napi 20 tonna almát tudnak értékesíteni. Megjegyezte, a magyar termékek exportjához is hozzájárulnak, hiszen az áruházlánc Romániába hozzávetőleg évi 800 millió forint értékű agrárterméket szállít.
Az igazgató úgy vélte, az együttműködés mind a vásárlók, mind a partnerek számára siker lesz. Mártonffy Béla, a FriutVeb Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke kijelentette: "az alma a magyar gyümölcstermesztés zászlóshajója", és az ilyen jellegű akciók jelentős mértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy magyar termékeket fogyasszon a hazai közönség.
(MTI)
A termelőtől.hu a termelő adatlapján található információk valódiságát nem tudja ellenőrizni, ezért felelősséget sem tudunk vállalni az ott leírtakért. A termelőtől.hu nem vállal felelősséget a látogató és a termelő közötti adásvételkor történő esetleges problémákért sem.
37 hét 3 nap
2 év 30 hét
3 év 40 hét
3 év 41 hét
8 év 3 nap
8 év 34 hét
8 év 43 hét
8 év 43 hét
5 év 49 hét
8 év 46 hét