A világ legnagyobb üdítőipari vállalata október elején dobja piacra ízesített cseppjeit, amelyet vízbe adagolva saját üdítőt készíthet magának a fogyasztó.
Az ötlet nem új keletű. A termék úttörője, a Kraft Foods tavaly márciusban jelentette meg a Miót. A mio olaszul azt jelenti: enyém. A vállalat a névvel a termék személyre szabhatóságát hangsúlyozta. A porból nyert üdítőkkel szemben ugyanis a cseppeket mindenki saját szájíze szerint adagolhatja a vízhez. A Mio egyre sikeresebb az Egyesült Államokban, az idei első félévben, a tavalyi tárgyidőszakra ráduplázva 100 millió dollár bevételt hozott a Kraftnak - írja aHuffington Post.
Októberben a Coca-Cola is belép az ízcseppek piacára. A cég Dasani ásványvízmárkájához hangolva kerül a boltok polcaira a Dasani Drops, egyelőre négyféle ízben, de további variánsok is várhatóak 2013-ban. A Mióhoz hasonlóan a Dasani Drops is mesterséges édesítőszerekkel lesz ízesítve, és nulla kalóriát fog tartalmazni. John Roddy, a vállalat alelnöke úgy fogalmazott, hogy a termék "hihetetlen lehetőségeket rejt magában".
Forrás: http://www.marketinginfo.hu/
A termelőtől.hu a termelő adatlapján található információk valódiságát nem tudja ellenőrizni, ezért felelősséget sem tudunk vállalni az ott leírtakért. A termelőtől.hu nem vállal felelősséget a látogató és a termelő közötti adásvételkor történő esetleges problémákért sem.
Friss hozzászólások
17 hét 4 nap
2 év 10 hét
3 év 20 hét
3 év 21 hét
7 év 32 hét
8 év 14 hét
8 év 23 hét
8 év 23 hét
5 év 29 hét
8 év 26 hét